GODMORGON

hej ! jag bloggade inte igår när jag ko hem från stockholm . vs för trött för de . men ni fick ju sms-inlägg .
kan berätta nu om gårdagen. Gick upp 5.27 för min syster fyllde år och så sjöng vi för henne och så. sen 7.53 satt jag på tåget . när vi kom fram till stockholm GICK vi till gröna lund. sen va vi där till 15.30 . 16.00 satt jg på donken. efter som jag vart vråål hungrig . sen gick vi runt lite i stockholm hur jävla trött som helst. men köpte iallafall ett örhänge . eller ear cuff . skulle åka och bada idag men är för trött för de så nu bakar min kära mamma så ska vi fika och fira min syster senare idag ! laddar upp bilder från stockholm senare idag när jag laddat över dom till datorn och så. de va iallafall jävligt kul igår !

Kommentarer

♥Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (visas ej)

♥Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0