HAR BA CHILLAT

som vanligt då ? känner mig ganska lat dom senaste dagarna. har gått runt i myskläder hela dagarna och har ba vart allmänt lat och chillat hela tiden.
Får faktiskt skylla på att de är därför jag inte bloggat så mycke för inläggen kommer ändå se nästan likanda ut och va tråkiga. Men jag har även fixat mina naglar idag. hahah. typ min dag. chillat och fixat naglarna. nej, men har kollat på film oxå. Jag är fortfarande inte klar med min garderob så den kommer jag fixa imorn, sen vet jag ingenting mer om imorn. Men de berättar jag imorn för nu tittar på hawaii five-0 . så ska forsätta titta på den nu ! pusss
outfit dom senaste dagarna.

Kommentarer
Postat av: denise

kan du ladda upp en bild på dina naglar? :)

2011-08-11 @ 21:58:44

♥Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (visas ej)

♥Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0