SRY

hej ! bloggade inte igår . hade värkligen inte tid . för på morgonen åkte jag till stan som jag sa. kom hem runt 4. då ååkte jag, mamma och syster och köpte hårfärg . sen när jag kom hem , vet inte vad klockan va så drog jag ut till Emma. när jag kom hem tittade jag på Wallander en stund och sen gick jag och la mig. när skulle jag kunna blogga ?
men jaja, idag skulle jag kanske sva hos Emma eller hon här . Men hon svarar inte på sms . . .
finns inte så mycke mer att säga . ajustee ! min mamma va på stan i dag och köpte pressenter till min syster idag eftersom att hon fyller år på tisdag . berättar vad som händer då . men iallafall. hon köpte en BH som jag bad henne köpa till mig .
och en klocka, men jaja . ska äta snart ! pusss

Kommentarer

♥Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (visas ej)

♥Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0