godnatt !

ska lägga mig snart, är trött som fan. Måste ju orka va med emma imorn, vet hur jobbig hon kan va . . haha, skojja
nej, men tittar på tyst vittne just nu, de slutar om 2 minuter. Men ska lägga mig efter de, men kommer inte somna på en gång så ? ;)
Men imorn vet jag inte vad som händer, ska iallafall va med Emma men vad vi gör vet jag inte än, men vi ska baada på gropen eller löga. Annars ska vi bara sola här hemma. Om de blir sol såklart. Annars om de inte blir sol blir de nog stan, i think . .
men vi får väl se, vädret bestämmer. Kommer blogga mer imorn när jag vet mer, godnattt alla söta !♥



haha, sorrry för bilden men orkar inte ta nån annan . .

Kommentarer

♥Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (visas ej)

♥Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0