Vem kan detta vara?

Mysteriet från ingenstans? Nej, men vem kan det vara som skriver nu?

Johanna är ju i RÄTTVIK! Vad vill ni läsa om?
Pratade nyss med henne. Hon gör sig redo för disco. Helt sjukt!
Riktigt söt är hon också!
Men, vad kan man skriva om henne? För, ni får ju inte ta reda på vem jag är ;)
Kom igen. Gissa?! :D Hoppas att hon har kul i rättvik. Riktigt avundsjuk! För det är riktigt jävla kul där! Liksom, bara slappa osv. Ha ett eget rum med bästa kompisarna. Fan! Hon skulle ha packat ner mig i väskan..
Och. Ärligt talat. Så saknar man henne. Och hennes små utbrott ;)
Någon som kan gissa vem detta är? Antar att det blev ganska lätt?

Men, ni kan ÖSA på med frågor om henne så ska jag svara så gott jag kan? :D Okej?! Men, NI MÅSTE göra det innan hon kommer hem!
Hon är hemma kvart i fyra imorgon. På ett ungefär. Så vill ni veta en massa saker. SKRIV! Och. Sprid bloggen! Låt Johanna få en chock när hon ser sin statistik igen?
Haha, en vacker liten driv bild på Johanna!

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin bild :D hehe

2011-09-08 @ 20:57:50
URL: http://klaraochjag.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (visas ej)

♥Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0